• (Android) Johnny Trigger - Sniper Game לפתוח קריסטלים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Johnny Trigger - Sniper Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Johnny Trigger - Sniper Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ לפתוח קריסטלים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Johnny Trigger - Sniper Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    זה משחק די נחמד אבל הרמות עדיין חוזרות על עצמן. כדאי לכם לנסות להעלות את Battle Royale באינטרנט עבור ג'וני טריגר. כאילו כמה זה פורטנייט. עבודה יפה.

    בֶּאֱמֶת? כל משימה להוסיף 15 שניות עד 30 שניות? דרך להרוס משחק מגניב. כנראה לא מספיק רמות כדי לשלם $3 עבור משחק.

    נהניתי מהמשחק הזה. אפילו הרווחתי כמה אקדחים מגניבים. אבל אז יש לי תקלה. למרות שיש לי מטרה, זה לא הורג אותו. אני לא יכול לעשות שום דבר עד שירו בי. מחקתי את המשחק, ואני רוצה לנסות ולהפעיל מחדש. מבאס. אני צריך להרוויח בחזרה את מה שהפסדתי


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :